مزایای انتقال به دیجیتال HR چیست؟

مزایای انتقال به دیجیتال HR چیست؟

شرکت ها در حال تحول هستند ، و نیاز به تبدیل وعده به هدف وجود دارد ، بنابراین آنها را مجبور به ادغام انتقال دیجیتال HR برای ارائه راه حل های نوآورانه می کند.

مزایای دیجیتال انتقال انسانی چیست؟

مزایای انتقال به دیجیتال HR چیست؟

  1. ایجاد نیروی کار آینده: نیاز به رویکردهای جدیدی وجود دارد که می تواند با کم استعداد ماهر و جابجایی جمعیتی برای برآوردن نیازهای دیجیتال ، به ایجاد نیروی کار جدید آینده کمک کند. برای موفقیت سازمان امروز ، استعداد و تلاش کامل برای اطمینان از دستیابی به هدف شرکت وجود دارد. هدف همان چیزی است که کارمندان را به سمت خود سوق می دهد و کارکنان عملکرد شغلی را هدایت می کنند. منابع انسانی باید به پیشرفت و استعدادهای محلی بپردازند ، مناطقی را با خطر ارزیابی کنند و توانایی آنها را بدانند. یک استراتژی روشن در HR دیجیتال می تواند به آن دست یابد.
  2. اطمینان از تجربه بهتر کارمندان: تجربه کارمندان توانایی توسعه تجربه شخصی ، جذاب ، دستیابی به نیازها و تسهیل شغل آنها ، ارائه تجربه مدرن است تا آنها را قادر سازد تا کار خود را به طور مؤثر و کارآمد انجام دهند. 
  3. افزایش دقت در داشبورد و تجزیه و تحلیل داده ها: در کسب و کار و حرکت به موفقیت ، HR یکی از ذینفعان اصلی است. تحول منابع انسانی تضمین می کند که مشاغل و منابع انسانی از طریق داده های دسترسی تصمیم گیری آگاهانه ای داشته و به تجارت اجازه می دهند سودآوری ، بهره وری و افزایش تعامل کارمندان را افزایش دهد.
  4. مدیریت نیروی کار: مشاغل باید با افزایش نیروی کار و تأثیرگذاری بر نتایج کسب و کار ، تجربه کار در محل کار و فرهنگ سازمانی ، نیروی کار خود را هم به صورت پاره وقت ، هم تمام وقت و هم کار طولانی مدت مدیریت کنند. انتقال به HR دیجیتال تضمین می دهد که دید کاملی ، مدیریت نیروی کار و کنترل کامل بر فرآیندهای اساسی برای همه مهارت ها، ایجاد شود.
  5. افزایش کارآیی و چابکی برای پاسخگویی به نیازهای شغلی در حال تحول: استفاده از Transformation HR امکان پاسخگویی سریع به تغییرات تجاری را همزمان فراهم می کند و از تجربه عالی کاربر و عملکرد عالی برخوردار است. مجموعه HR چندین راه حل دارد که با ارائه امکان نوآوری از طریق سیستم عامل های متصل و باز و برنامه های توسعه یافته ، راهبردهای دیجیتالی را در اختیار شما قرار می دهد تا توانایی خود را در بهبود تصمیم گیری گسترش دهد.

اولویت های دیجیتال HR چیست؟

  1. راه حل های هوشمند: روش های جدید جذب نیروی کار و مدیریت فرایندها با استفاده از فناوری های دیجیتال دوباره اختراع شده است. انتقال دیجیتالی HR می تواند تجارت هوشمند را ایجاد کند . هوش مصنوعی و سایر فن آوری های دیجیتالی در انتقال دیجیتالی HR اطمینان حاصل می کنند که کاربران تجربه دیجیتالی مشابه تجربه مصرف کننده را بدست می آورند.

الگوی داده ها توسط هوش تعبیه شده برای یافتن خطرات و چالش های آینده مانند توانایی کشف مهارت های مهم و پر ریسک کارمندان مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد.

  1. HCM مبتنی بر مشاغل : برای حل بحرانی چالش ها در دنیای تجارت امروز ، مدیران باید واقعیت ها و اطلاعات را در زمان واقعی جمع آوری کرده و از آنها برای تصمیم گیری درست استفاده کنند. با انتقال دیجیتال HR ، رهبران می توانند به تجزیه و تحلیل در زمان واقعی دسترسی داشته باشند و اولویت های نیروی کار را که شامل تنوع و جنسیت است ، ردیابی کنند. با داشتن بینش در زمان واقعی ، HR می تواند در برنامه ریزی تجارت بین شرکت و نیروی کار یکپارچه کار کند تا داده های شرکت را روشن کند.
  2. تعامل با زبان طبیعی: مشاغل باید استفاده مداوم از فرآیندهای دیجیتالی HR را که دارای برنامه های پیام رسان ، چت ها و قابلیت تشخیص صدا هستند ، تشویق کنند. این سیستم به کاربران کمک می کند تا عملیات را سریع انجام دهند. با استفاده از زبان طبیعی از طریق صدا ، ژست یا متن سیستم های دیجیتالی به کاربران یادآوری می کنند که چه چیزهایی نیاز دارند ، آنچه را که ممکن است فراموش کرده اند و چه موقع نیاز دارند.
  3. مشارکت نیروی کار خارجی : فرآیند انجام کار اخیراً تغییر کرده است ، برای اینکه یک سازمان موفق شود باید مکانیسمی را پیدا کند که بتواند کارگران خود را به سرعت درگیر کند و قادر به مدیریت مؤثر آنها باشد. تحول دیجیتالی HR تضمین می کند که مشتریان می توانند به کاندیداها دست یابند و از در دسترس بودن آنها برای یک پروژه یا نقش معین سؤال کنند. این قابلیت ها منجر به افزایش چابکی در تجارت و زمان سریع چرخه استخدام خواهد شد.

مراحل تحول دیجیتال HR چیست؟

طراحان برنامه های فناوری و تجارت با یکدیگر کار می کنند و به بازخوردهای فوری از یکدیگر در سراسر شرکت نیاز دارند. بنابراین آنها به یک راه حل نیاز دارند که راه حل های کارآمد با مفاهیم نوآورانه را تضمین می کند که موفقیت کسب و کار را تضمین می کند. این فقط می تواند از طریق تحول دیجیتال باشد. در زیر چهار مرحله از راه حل تبدیل دیجیتال آمده است:

مراحل و اولویت ها در HR HR

مراحل و اولویت ها در HR

1.آماده سازی: ابتدا در مرحله آماده سازی تحول دیجیتال HR ، با تعریف دامنه پروژه در هر منطقه عملیاتی هر شرکت شروع کنید و همچنین اهداف تجاری را تعیین کنید. در عین حال ، مدیران منابع انسانی اهداف کلی انتقال بخش را شناسایی می کنند. اعضای گروه اهداف خاص عملکردی مانند مدیریت استخدام و اقدامات موفقیت را می یابند.

در این مرحله ، یک مؤلفه رسمی از مدیریت پروژه آغاز می شود. اعضای هر تیم از تحول خاص راه حل های طراحی و آماده سازی یکپارچه رئوس را می یابند. در این مرحله ، شما باید با داشتن تیم تحول مدیریت استعداد در جستجوی ذینفعان ، اطمینان حاصل کنید که ذینفعان در راستای این پروژه هستند ، تا شما بتوانید ایده ها را آزمایش کرده و بازخورد خود را ارائه دهید. تیم تحول راه حل را از ورودی ارائه شده در ازای آن تهیه می کند.

2.تحقق: بعد از اینکه بازخورد در مرحله آماده سازی قبلی گنجانده شده است ، مرحله بعدی مرحله تحقق است که در آن یک راه حل با هماهنگی IT و اعضای مشاغل که با هم کار می کنند پیکربندی شده است. 

هدف دیگر این مرحله توسعه علاقه ، تشریح یک راه حل جدید و توسعه برای پشتیبانی از پیکربندی در خارج از HR است. هدف اصلی تحقق مرحله نشان دادن نحوه مدیریت عملکرد در آینده با تحول دیجیتال است. موفقیت در این مرحله بدین ترتیب است که تیم تحول می تواند به اهداف خود برسد و بتواند اهدافی را که برای رسیدن به آنها بدست آورده است درک کند.

3. تأیید: اهداف و راه های دستیابی به آنها مرحله سوم را برای اطمینان از آماده سازی کل سازمان برای ادغام راه حل های جدید تحقق می بخشد. این مرحله پس از رویکرد یادگیری به دنبال می آید ، به این ترتیب تیم تحول به محض دریافت بازخورد از کاربران یا ذینفعان ، تغییرات مناسب را ایجاد کرده و اطمینان حاصل می کنند که راه حل در صورت نیاز سفارشی سازی می شود.

در این مرحله داده ها از فن آوری یا روش های قدیمی به راه حل های جدید منتقل می شوند ، سناریوهای تجاری توسط تیم آزمایشی با داده های منتقل شده طعم می خورند. در این مرحله تمام مسائل مربوط به دسترسی کاربر حل شده است ، فرم های مبتنی بر ابر کار می کنند و کلیه پسوندهای سفارشی به درستی کار می کنند.

4. راه‌اندازی: این آخرین و آخرین مرحله از فرآیند تحول دیجیتال است و زمان راه اندازی راه حل جدید است. هرگونه مشاغل تجاری یا مهاجرت داده های غفلت شده توسط تیم تحول مدیریت انجام می شود. برای معرفی راه حل جدید ، تیم های تحول آماده می شوند و سپس برنامه مدیریت تغییر را شامل تمرین فعالیت های کاربران و برنامه ارتباط سریع اتخاذ می کنند که باعث ترغیب کاربران از راه حل جدید می شود.

هنگامی که همه این اهداف توسط تیم تحول برآورده می شوند و هیچ مانع دیگری وجود ندارد آنها می توانند کاررا آغاز کنند تا راه حل راه اندازی شود. همه ذینفعانی که در این مرحله درگیر این فرآیندهای دگرگونی دیجیتال بودند ، توافق کرده اند که راه حل جدید برای تهیه و استفاده عمومی آماده است.

بهترین روش ها در تبدیل دیجیتال HR چیست؟

بهترین روش ها در تبدیل دیجیتال HR چیست؟